Saturday, January 8, 2011

alis ya

entri ttg seorang budak bernama alisya..puteri kak leenda..akak kepada kekasih hatiku.heheh.nk cite sikit sal budak kenit nie.. sngt2 sngt2 n sngt2 comel dak kenit nie..ingt lagik wktu die dilahirkan, tarikh xhingat la pulak, tapi wktu die lahir tuh,comel sngt2 sbb chubby je pipi die, yg xtahan tuh,asik kuar lidah je..hihi..

chubby kan..hehe..die wekk kan korg.. alisya: wekkkkk... hahahahah.. dah dkt stahun dah umur si die nie..

skang nie amat la letey kalo nk layan die nie.. lasak btol..xsangka aku dak pompuan nie se lasak ini..yg paling best ttg alisya ni die xbnyk kerenah dlm pemakanan..bg je ape.sume die telan, benda xleh telan pon die akan cube telan... korg msti xpnah tgk bdak se usia die nie, leh makan durian kan,boleh die amek se ulas n bedal sorg2..dah abis seulas,die amek lagi se ulas.. kalo tgk
die mkn mangga @ pelam lagi aku takot, sbijik je die sorg..hehe..

camera aku pnuh ngan gmbar die.. nk tgk..?? haa meh aku post skit2..pada pembaca2 msti akan kate eeeeeee cutenye dak nie.heheh.. beberapa pictures yg smpat aku snap sal dak nie..


garang gile muke nie.hehehe

meleleh leleh air liur minah tocang nie.heheh

pics - pics terbaru die dlm kamera aku or dlm simpanan aku adalah gmbor kat langkawee
arituh.. hehe.. ade 2 3 keping gmbar yg sngt menarik.hehe.. die skang nie dah leh berdiri,dah leh berlari... mcm lagu tomok.."berlari".huhhuhu

steady ar die berdiri.hehe..comel kan??

nice snap..wat2 snyum je die nie..padahal dah nangis2 nk kuar jalan.

nie bnde feveret die lakukan skang nie...kalo ade org tnye "alisya, lidah mane lidah?" cepat2 die jelir.huhu

nie jela serba sdikit entri ttg budak kenit nie..kalo nk cite..mmg x abis..kalo nk post gmbar..mmg pnuh..baru setahun umur budak nie.. smoga panjang umur n dimurahkan rezeki ye wahai kak leenda sekeluarga..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...