Wednesday, February 22, 2012

kedai makan yang menarik 5



okeyh aku nk up lagi kedai makan yang menarik... wah dah macam jalan - jalan cari makan nye host lak aku nie... okeyh nie kedai ke 5 yang aku nk review...




kedai nie 1st time aku g... di kedai nie mmg stylo... bersebelahan duke highway kat sentul depan flat yang tinggi2 kat sentul tu... xreti aku nk ckp kat mane...




tempat nie teramat la stylo konsep nye... ala2 cowboy gitu, western yang sempoi... apart of western, berdekatan ngan dinding menghalang bunyi dari highway duke, kat situ dorg lukis gmbar... terbaikk la suasana die... kedai nie jugak ade la makanan2 biasa seperti nasi goreng dan sebagainya...


menu kat sini agak pelik pelik la jugak... tapi western nye mmg best... siap korg leh nk order camne korg nak... macam aku aritu nk chicken grill, die tnye nk buh ape, aku mintak la ade chesse... die buh cheese plus ade tempura lagi... mmg terbaikkk.... harga nya agak berpatutan...




enjoice kan tgk menu n gmbar makanan2 nye... suasana nye mmg terbaikk... seryes aku ckp... plus makananye tidak mengecewakan... inilah street cafe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...