Monday, January 2, 2012

kedai makan yang menarik 3

nie entry kedai ke 3 yang akan aku review... tempat makan kali nie ade kene mengena sikit ngan 'kedai makan yang menarik' yang pernah aku review dulu yakni william... mau usha, kasi click [sini]...



kedai yang aku nk review kali ini ialah kedai adik william yakni kedai MURNI... xtau la hape nama adik william tapi kedai ni namanya Murni Discovery... concept nye lebey kurang ngan william, air campur2, makan sedap2 ala2 hotel gitu, tapi kedai nya sempoi...


murni discovery nie ade 4 cawangan... cawangan terotai die berada di SS2, tempat sngt sempoi... kedai makan biasa macam mapley gitu namun table pengunjung nye sngt lah panjang... cawangan nye yang lain terletak di sunway, usj taipan dan juga aman suria...



yang aku penah kunjungi ialah kedai murni otai di ss2 dan juga di aman suria sbb dkt dgn umah aku... jadi gmbar2 yg aku post nie sume berlaku di aman suria...



minuman feveret nie... traffic light... harga rm 5... nak tau ape rasenye?? sile la mencuba ye... sungguh berbaloi baloi...

cantik tempat cuci tangan die... hehehe



bile search2 kat internet ramai jugak org dok promote kan kedai makan nie... siap ngan gmbar, map, alamat dan pelbagai lagi... kalo korg nk carik... type je MURNI DISCOVERY... so dalam bnyk2 yg aku tgk, satu nie amat menerujakan aku... chicken chop special... pasnie nk try order la.. ade chesse dalam chicken chop tu...





jadi kepada anda yang mengemari pusing2 mencari kedai makan yang menarik, sedap dan berbaloi... leh la stop by kat murni discovery nie... kompom berbaloi - baloi n pueh ati...




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...