Sunday, August 14, 2011

a great start of the new season

one word..MENANG!! ... BPL membuka tirai, dan team kegemaran ku.. manchester united.. mendapat 3 point.. berada 2nd in league.. pada aku, start yang baik..mulakan dgn langkah kanan org kata..





kemenangan 2 - 1 ke atas west brom smalam telah membuka mata semua competitors dimana gandingan rooney dan ashley young perlu diambil berat.. jaringan rooney pada 1st half, assist by young..walaupon di samakan kedudukan pada separuh masa pertama.. namun si young terus memberikan magik nye ngan larian deras dan mencari ruang dgn bagus..





akhirnya larian menarik dari young di penjuru kiri pada minit ke 81 trus masuk kedalam kotak dan membuat hantaran lintang laju terkena player west brom n menghasilkan jaringan..dan gol inilah memberi 3 mata pnuh..





ferguson trus memberi kepercayaan kepada pemain muda di mana die menyenaraikan smalling,fabio,cleverley,anderson,de gea & welbeck..walaupon menang, united terpaksa membayar harga yg mahal pabila 1st choice centre back injured, ferdinand 6 minggu n vidic injured.. tapi xpela sbb nie membuka ruang kepada phil jones johny evans untuk beraksi n gain experience..






apa pown, terima kasih kepada ashley young..guys.. watch him over this season..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...