Thursday, June 23, 2011

tahniahh!!

negaraku, tanah tumpah negaraku
we r proud to be malaysian, we belongs to you
we will fight for you...



tahniah kepada pasukan skuad olimpik malaysia..
3 tahun bersama, skuad harimau muda malaysia yang dibimbing ong kim swee berjaya mencipta rekod setelah sekian lama bola sepak malaysia dilanda kemuraman..akhirnya ade juga yg perlu diperkatakan...



skuad olimpik ini berjaya menundukkan lebanon 2- 1 pada pertemuan di bukit jalil setelah terikat 0-0 di lebanon... 2 jaringan babak pertama..dua2 jaringan yang menarik.. namun pada masa ke dua, malaysia kehilangan seorg player yakni gary dan ini telah mencacatkan permainan pasukan malaysia dimana kita hanya mampu membuang bola.. akhirnye lebanon berjaya menjaringkan satu goal..namun keputusan memihak malaysia...Tahniahhh!!



sejak kebelakangan ini, aku cukup suke tgk game malaysia sbb pada aku game malaysia dah bnyk berubah..kejayaan demi kejayaan dpt dicipta..yg sronoknye, player2 dah makin matang n mampu mengawal bola dengan baik..ini menyebabkan kita selalu control game.. sebgai contoh kite punye skuad senior baru2 ni mengalahkan myanmar... amat menarik game yg ditunjukkan..



ingin tgk malaysia layak ke sukan olimpik...sangat tidak mustahil..cube dan terus cube..tahniah sekali lagi pasukan bola sepak malaysia..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...