Friday, June 24, 2011

Yeayy!!! dapat tiket Final MAHARAJA LAWAK


yahooooooooo... yabeda bedu... amat best..amat best...suke sngt...
jgnn jeles ye kengkawan...aku sngt teruja... dah bertahun aku tunggu saat nie.. dapat jugak akhirnya...



mesti korg yg bace nie pon rase teruja kan..sbnarnye aku amat teruja sbb aku baru je mendapatkan tiket final atau pas masuk final maharajalawak...



time kasih bebanyak kepada incik astro kerana menghargai peminat2 yg melanggan astro pakej mustika...kenapa ckp cmnie...sbb mereka yg melanggani pakej mustika berpeluang register kat astro life kat internet dan leh dpt tiket...penyertaan terbuka dari konsert terakhir kat johor aritu n terbuka selama 5 ari...pemenang bertuah seramai 90 org terawal setiap ari dpt 4 pas masuk percuma..4 tuu..heheh



okeyh jap g aku akan dtg n menyokong team peberet aku...SEPAHHHHHHHHHHh........
kepada anda yg lain, jgn lupe tonton kat astro warna..kalo nk tgk dlm mode HD kat 188 ye..jgn lupe gak mengundi ye... hidup sepah..hidup jambu walaupon korg mungkin x menang...tapi rezeki tuhan, sape yg tahu..huhu..



mood : sngt teruja...YEaaYYYYyyyy

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...