Monday, August 13, 2012

ikhlaskan hati menghulur duit raya



Salam ramadhan salam aidilfitri.. ape kabar semua??? mohon berada dalam keadaan sihat wal afiat..
Tinggal 10 malam terakhir ini, mari la kite bersama mencari keredhaan di bulan mulia ini dengan mencari malam yang lebih baik dari seribu bulan yakni malam lailatul qadar..


pada ahad pula kite akan menyambut hari raya...amacam biase la... bagi kanak2 dewasa seperti aku nie perlu la menydiokan duit rayo bagi kanak2 xberapa nk dewasa... maka dengan ini diharap dengan kehadiran duit ghayo ini akan memeriahkan lah rayo kanak - kanak pada tahun ini...




sesi menyepahkan duit bermula... lama jugak pikior bpe inggit nk bubuh dalam satu sampul...
                                   

 selongkar punye selongkar.. terjumpa duit yg ber no pendaftaran blakangnye sama ngan no tentera aku..ala2 askar aku asingkan n simpan dlm wallet.. 7322 beb..







berjaya la aku masukkan duit nie mengikut kategori.. teruja jugak mula2 dapat tgk duit baru nie.. terbaikkk
sume dok sibuk nk duit kaler oren.. kalau aku bagi kaler biru tapi seratus keping?? x kebanyak?? apeda...



sebanyak ini la aku sediakan untuk kanak2 beraya kat umah nanti, untuk anak2 buah x kire la anak buah sedara mara ke, anak buah ipar ke, anak buah sengalians ke, asal nama anak buah, haku n wife dah asingkan siap2 n tulis nama.. bukan ape, kang tersalah bagi lak....


akhir kata dari saya, selamat hari raya maaf zahir dan batin... errr duit raya ini hanya untuk kanak2 ye... yg ala2 dewi remaja tu xyh nk bajet2 kanak2 ye.. walaupown anda membuat video 'got 5 days mc' dan sebagainya...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...