Tuesday, January 26, 2010

dah lama dah aku x menambah tulisan disini

salam satu malaysia.. wah macam penceramah bebas plak.huhu
lama dah siod aku x menambah tulisan tangan di muka blog ini.hahahahah
pemalasan serta percubaan blog nie aku rase mcm busan pulak..
ingatkn xde org nk bukak..rupenye ade.huhuhu

thanx to all yg view page nie.huuhu..tapi bile tgk blogger sume..hebat2..rase kecik je diri ini..
wlaupon perot dah besar.hauhauhau

aku akan start entry ni ngan gmbar yg diedit oleh en azmi a.k.a ayam..gmbar yg sngt stylo bagi aku
tahniah n syabas buat en azmi 08...


gmbar budak2 sengal nie amat2 mengimbau kenangan silam..ceyhhh

satu gmbar dah berpakaian pengantin..bile lagi yang laen...cepat la woi..nk makan nasi minyak nie

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...